Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie

Poniżej przedstawiamy krok po kroku jak złożyć zamówienie w naszym sklepie!

W naszym przykładowym zamówieniu posłużymy się dwoma produktami: Zestawem bitów Artpol i Zaworem tlenowym do butli gazowej Muller


1. Dodajemy produkty do koszyka

  1. Wybieramy interesujący nas produkt z listy i klikając na jego zdjęcie przechodzimy na stronę z jego szczegółowym opisem (kartę produktu).
  2. Następnie musimy dodać produkt do koszyka. Aby tego dokonać klikamy na podłużny czerwony przycisk z napisem "DO KOSZYKA" (UWAGA: Aby dodać do koszyka większą ilość sztuk danego produktu należy zmienić ich liczbę w okienku znajdującym się po lewej stronie przycisku "DO KOSZYKA").
  3. Powyższą czynność  powtarzamy dla każdego interesującego nas produktu.

 


2. Przechodzimy do koszyka z naszym zamówieniem

  1. Po dodaniu wszystkich interesujących nas produktów do zamówienia. Możemy przejść do naszego koszyka. Aby to zrobić należy kliknąć na obrazek przedstawiający koszyk na zakupy, który znajduje się zawsze na górze strony sklepu na szarym pasku z prawej strony pola wyszukiwarki produktów.
  2. Znajdujące się na obrazku koszyka czerwone koło z liczbą pokazuje ilość znajdujących się w koszyku produktów. W naszym przypadku dwóch. Jeżeli na koszyku nie ma wyżej wymienionego symbolu to oznacza iż nie ma w nim żadnych towarów.


3. Sprawdzamy produkty znajdujące się w koszyku oraz wybieramy metodę dostawy i płatności za zamówienie

  1. Po przejściu do koszyka możemy skontrolować listę wybranych przez nas produktów w tabelce przedstawiającej nasze zamówienie. Na tym etapie możemy usunąć niechciany produkt z zamówienia lub zwiększyć ilość zamawianych przez nas towarów.
  2. Po skontrolowaniu listy z produktami przechodzimy do wyboru opcji dostawy oraz płatności, które są wyszczególnione w liście poniżej tabeli z zamawianymi produktami.
  3. Podstawowe dane o dostawie i jej cenach podane są na liście w naszym koszyku. Z kolei ze szczegółowymi zasadami dostaw można zapoznać się w zakładce sklepu pt. "DOSTAWA", do czego bardzo zachęcamy.
  4. Podobnie jak w przypadku dostawy, podstawowe informacje o metodach płatności znajdziemy w naszym koszyku, a szczegółowe informacje otrzymamy w zakładce "PŁATNOŚCI".
  5. Po sprawdzeniu produktów oraz wybraniu sposobów dostawy i płatności, klikamy w dolnym prawym rogu formularza czerwony przycisk z napisem "ZAMAWIAM"

 


4. Wybieramy zamówienie z rejestracją w sklepie lub bez niej

  1. Zanim wpiszemy swoje dane do wysyłki musimy wybrać czy chcemy złożyć zamówienie z rejestracją lub bez niej. 
  2. W przypadku zamówienia bez rejestracji kontakt klienta z naszym sklepem ogranicza się w zasadzie tylko do podania przez niego danych niezbędnych do wysyłki. Osobom które kupują u nas bez rejestracji nie wysyłamy żadnych wiadomości poza tymi które informują o statusie zamówienia, a dane klienta przechowywane są tylko przez okres niezbędny do wysyłki zamówienia, prac księgowych i usług gwarancyjnych dla zakupionego towaru.
  3. W przypadku zamówienia z rejestracją klient otrzymuje od nas wiele dodatkowych bonusów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
    • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
    • możliwość otrzymania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych


5. Dodajemy dane do wysyłki i faktury

  1. Po wybraniu odpowiedniego typu zamówienia możemy dodać dane do wysyłki i faktury. W celu poprawnego ich uzupełnienia wpisujemy odpowiednie informacje w komórki z gwiazdką, oznaczającą pola wymagane.
  2. Jeśli potrzebujemy faktury to musimy zmienić w polu adresowym opcję z "osoba prywatna" na "firma", wtedy pokażą nam się 2 dodatkowe pola na numer NIP i nazwę firmy.
  3. Jeśli chcemy dodać inny adres do wysyłki to musimy kliknąć na znajdującą się u dołu pola adresowego opcję "inny adres wysyłki", po kliknięciu ukaże nam się pole na dodatkowy adres.
  4. W prawym górnym rogu formularza możemy dodać nasze uwagi do zamówienia, np. telefon dla kuriera.
  5. W prawym dolnym rogu należy odhaczyć obowiązkowe pole o zapoznaniu się z regulaminem oraz polityką prywatności sklepu, do czego bardzo zachęcamy. 
  6. Ostatnie pole do odhaczenia nie jest obowiązkowe i zawiera zgodę na przekazanie e-maila klienta do Ceneo S.A. która zbiera opinie od klientów o naszym sklepie.
  7. Po wprowadzeniu wszystkich danych klikamy na znajdujący się u dołu z prawej czerwony przycisk z napisem "podsumowanie".


 6. Sprawdzamy podane informacji

  1. Po wprowadzeniu danych otrzymujemy tabelę pokazującą wszystkie podane przez nas informacje. W tym momencie można je ostatecznie sprawdzić i dokonać ewentualnych korekt, klikając na znajdujące się w nawiasie wyrażenie "zmień".
  2. Po sprawdzeniu danych klikamy na znajdujący się na dole strony czerwony przycisk z napisem "potwierdzam zakup".


7. Podsumowanie

Po potwierdzeniu zakupu na stronie pojawi się podsumowanie zamówienia, które otrzymacie Państwo również na podanego w zamówieniu e-maila.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium